Methoden

Methoden

 

Gr8 Purpose Research maakt voor de uitvoering van onderzoek primair gebruik van onderstaande methoden:

 

  • Online enquêtes, o.b.v panel, bestand of open URL
  • Telefonische enquêtes
  • Schriftelijke enquêtes
  • Face-to-face dataverzameling op locatie
  • Social Media Analyse tools
  • Kwalitatieve diepte-interviews (face-to-face of telefonisch)
  • Desk research

 

Door samenwerking met experts kunnen ook de volgende methoden worden toegepast:

 

  • Kwalitatieve groepsdiscussies (face-to-face)
  • Online kwalitatieve tools (via web of app)

 

Producten

Aanpak

Informatie over onderzoeksproducten zoals de Achterban Participatie Scan, Publieksonderzoek, Effort Effect Monitor, etc. Lees meer

Een optimaal marktonderzoekadvies komt tot stand op basis van kennis van de markt én van goed onderzoek.

Lees meer

©2018 Gr8 Purpose Research | Webdesign by Sharmila

  |       | 06 -17708161