Aanpak

Aanpak

 

Een optimaal marktonderzoekadvies komt tot stand op basis van kennis van de markt én van goed onderzoek. Samenwerking tussen opdrachtgever en onderzoeker is daarom van essentieel belang. Ik hecht dan ook veel waarde aan persoonlijk overleg op belangrijke momenten als briefing, onderzoeksopzet, vragenlijst en rapportage. Opdrachtgevers die met mij samenwerken kunnen daarnaast altijd rekenen op:

 

  • Bevlogenheid; het geeft mij energie als ik anderen kan helpen om hen dichter bij hun hoger doel te brengen.
  • Begrip van de omgeving; door mijn affiniteit met de non-profit markt kan ik me doorgaans goed inleven in missiegedreven organisaties en haar doelgroepen.
  • Professionaliteit en ervaring; ik voer opdrachten zoveel mogelijk zelf uit en streef er daarbij naar zoveel mogelijk toegevoegde waarde te bieden, door zaken in het grotere geheel te plaatsen en diepgang te bieden.
  • Verbinding; in mijn rol als zelfstandig onderzoeker wil ik partijen samenbrengen. Omdat ze van elkaar kunnen leren, of omdat het onderzoek gezamenlijk (kosten)efficiënter kan worden uitgevoerd.
  • Creativiteit; onderzoek is een middel, maar om daadwerkelijk iets te bereiken is het noodzakelijk om impact te genereren. Aan de hand van creatieve vormen probeer ik niet alleen platte resultaten, maar ook gevoel mee te geven…

Producten

Methoden

Informatie over onderzoeksproducten zoals de Achterban Participatie Scan, Publieksonderzoek, Effort Effect Monitor, etc. Lees meer

Gr8 Purpose Research maakt voor de uitvoering van onderzoek gebruik van diverse onderzoeksmethoden.

Lees meer

©2018 Gr8 Purpose Research | Webdesign by Sharmila

  |       | 06 -17708161